Męska bezradność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! cialis tanio

Zanotowałeś pierwsze oznaki choroby – co musisz zrobić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oszacuje etap choroby i skieruje do stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy z erekcją są całkowicie uleczalne!
Standardowe leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny powinno się spożywać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać też dietetyka o stosowną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest rygorystycznym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swego jadłospisu dań z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa niekorzystnie na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco redukują twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i żenujących sytuacji między wami, także w sypialni. Rzecz jasna jako palacz z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, żebyś prócz zdrowego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz problemy (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio